streda 19. januára 2011

Malí pomocníci

V prvom rade by som sa vám chcela ospravedlniť, že som dlhšie neprispievala,ale bude to tak asi aj naďalej. Bohužiaľ, sa práve (tak ako väčšina z vás) nachádzam v skúškovom období a preto moc nestíham. Viem že aj vy toho máte dosť, tie čo ešte nie ste na výške zas máte svoje školy,kde sa uzatvára polrok. Takže sa chápeme :)

Dnes vám predstavím svojich dvoch "kamarátov". Dve technické vymoženosti, ktoré mi pomáhaju v každodennom živote. Fotoaparát (mimochodom volá sa Oscar) to nie je, ním som týchto fešákov fotila :)

A tu je už časť prvého z nich. Áno,hádate správne.



Takto krásne mi svieti vždy keď treba.


A toto je on v plnej svojej kráse.Notebook APPLE MacBook Pro 13". Viem aký je všeobecný názor na apple, že sú to zbytočne vyhodené peniaze, je predražený a že za tú cenu si človek nájde niečo omnoho lepšie. Ja ako absolútne spokojný užívateľ vám však chcem povedať, nie sú to zbytočne vyhodené peniaze. Je rýchly, malý, pomerne ľahký, a s fotkami sa na ňom pracuje perfektne. Práve kvôli úprave fotiek som si ho kúpila a je na to ako stvorený. A nielenže je super,ale je aj pekný :)


Toto je fešák číslo 2.


Veľkosťou pripomína možno skôr nejakú malú prenosnú televíziu .


Ale nie je to televízia! Je to múdry telefón HTC Desire HD. Je naozaj rýchly, veľmi ľahko sa ovláda a baterka mu vydrží celkom dlho na to, že ma obrovský displej. Písať sms mi síce robí trochu problém,ale to je detail.


Ale  najdôležitejšia vec, pre ktorú som si ho obľúbila je to, že robí naozaj kvalitné fotky. Bez problémov nahradí malý kompaktný fotoaparát. Na tejto fotke to síce nie je dobre vidieť, ale fotí naozaj super :) Aj videá natáča v perfektnej kvalite.


Toto HTC vrelo odporúčam, ale iba v tom prípade, ak by ste mali možnosť kúpiť si ho na paušál, alebo tak nejak. Rozhodne by som si ho nekupovala za plnú cenu. To sú podla mňa zbytočne vyhodené peniaze, ktoré sa vedia použiť aj rozumnejšie. Môj názor.

Aj títo dvaja junáci mi občas pomáhajú pri "výrobe" blogu. Preto som sa rozhodnla že tu o nich niečo málo popíšem. Snáď vám to nevadí, na klasický foto príspevok sa môžte tešiť už nabudúce :)
Majte sa krásne držím vám palce pri všetkých možných skúškach. Čauky mňuaky ahojky.N

2 komentáre: